söndag 27 mars 2011

Top 3

  1. Jag ska börja träna (nästan) varje dag. Imorgon blir det styrka, på tisdag lite sjukgymnastik, på onsdag något pass, på torsdag sjukgymnastik, på fredag spinning och core, på lördag styrka och på söndag body pump. Det låter bra.
  2. Jag råkade hitta en hemsida som genom utvärderingar och analyser utarbetar ett personligt program och upplägg av olika spel i syfte att öka hjärnkapaciteten. På fyra av fem delmoment som hjärnan är uppdelad i hade jag höga resultat i alla förutom den sista. Problemlösning. Haha, matte och logik go fuck yourselves. Nej men jag ska se om det möjligen kan göra mig bättre på matte, utan att jag för den sakens skull behöver räkna just matte för det är ju inte så där jättekul. Här är sidan, lumosity.com heter den. Jag ska i alla fall göra mitt program minst en gång om dagen och se om jag blir lite clever.
  3. Jag ska prova en ny sport- att shoppa billigt i relation till hur mycket pengar jag har att röra mig med. Har provat förut och det var varken lätt eller roligt men det kanske är kul att kunna köpa massa saker och sedan ha pengar kvar, right? Svårt och tråkigt, men säkert nyttigt. Har redan börjat men sedan såg jag att converse.com inte skeppar internationellt och att ett par för 45 dollar (289 spänn) var omöjligt. Sa ju det, svårt och tråkigt.

Inga kommentarer: