tisdag 8 mars 2011

Just i dag är jag lack

Mitt knä låser sig så fort jag går i en trappjävel och inte blir det bättre av att min helvetesskola är byggd på höjden och envisas med att lägga lektionerna högst upp, längst ner, högst upp, i mitten, högst upp och längst ner. Framsteg görs inte heller när man bor vid världens ände och inte kan kolla på träningarna på kvällarna samt när man inser...här stod det massa omoget tjaffs som ni som inte hann läsa förmodligen klarar er jättebra utan.
Jävla as, klockan är fem över fem och jag vill gå och lägga mig och inte vakna förrän allt är som det ska.

4 kommentarer:

Cicci sa...

Men fyy vad jobbigt med ditt knä!!!! Hoppas det läker snabbt helst under natten!!!!

Fanny sa...

Hahaha jag tänkte nyss på det, TÄNK OM jag skulle vakna imorrn och knät var bra! Som om Tomas helat det med sin kosmiska (ut)strålning!

mamma sa...

Fanny... inte vara sur o gnällig.

PUSSS

Fanny sa...

Jag slutar vara sur och gnällig när ni bidrar i alla fall lite till min data.