måndag 28 mars 2011

Top 3 Metro edition

I bilen på väg från skolan:
- Mamma jag känner tre stycken som är med i Metro idag!

Sedan kom jag på att jag faktiskt inte känner Erik Hassle.

Ingen träning idag förresten, kom på att styrketräning enbart bryter ner kroppen om det är mindre än 48 timmar mellan tillfällena och det har ju liksom inte gått så lång tid sedan 17.30 igår. Att gå till gymmet bara för att köra kondition kommer bara hända när jag ligger krasch boom bang avliden på marken (vi hade en underhållande diskussion, som sedan blev till en halv lektion, om klyschor på svenskan idag- över min döda kropp, höhö).
Dessutom vill jag uppmärksamma mina vänner om att det finns SM i ordvitsar. Ha, fuck you och erat hat mot mina finurligheter. Vad har ni att komma med liksom? Inget jävla SM i alla fall.

2 kommentarer:

Cicci sa...

hahahaha bilden :D

Fanny sa...

"Nu får gubben ångest" :D