onsdag 2 mars 2011

Of all the lonely people, I wanna be loved by you

Jag står fast vid att det är världens bästa låt, mobba mig inte. I dag får jag dessutom svar om jag vunnit den där tävlingen där man får förhandslyssna på Hassles nya mini-album i studion med geniet själv. Okej, jag vet hur jävla töntigt det här låter men jag skyller på Amanda. Hon berättade att hon varit med och tävlat och sa att hon skulle ta med mig om hon vann. Grejen var den att hon hade svarat fel så jag tävlade åt oss ännu en gång. Let's wait and see alltså, det vore faktiskt väldigt kul om vi vann.
Solen skiner, knät har inte börjat göra ont, jag är fräschare än vad jag har varit på typ en vecka, benen är epilerade, naglarna nymålade och snart åker vi in till lägenheten och lever rövare (läs: gör ansiktsmasker, lagar mat, gör konstiga ljud och saknar Emma lite grann- saker vi är ganska fierce på med andra ord). I dag klockan 15.30 ska får ni dessutom inte glömma att ratta in 103.3 på radion! Reportaget om vårat lag är med då och guess what? Jag blev bortklippt! Hahahaha hur jävla kul är inte det? Jag som tycker att jag fick jättesmarta frågor och gav tillbaka någorlunda klipska svar. Det måste vara min falsettröst som inte går att spela upp i radion, jo, så är det nog.

Inga kommentarer: