torsdag 10 mars 2011

Lai ba!

Typ Nu kör vi/let's go/vamos på kinesiska. Man lär sig mycket när man tvingas höra skiten inför varje kinesiskaprov som majoriteten av klassen ska ha. Hahahahaha jag dör, vi sitter och kollar på ett program om Kinesiskt mode, vilka jävla mongon (nu kommer jag bli lönnmördad av en kines så att ni är beredda på det).
Idag har varit både en bra och dålig dag. Dålig på grund av ledsna vänner och trasiga kroppar och bra för personliga framsteg. Träffade biträdande chefen i hallen och jobb även denna sommar verkar klappat och klart trots situationen med knät. Knäböjen kändes bättre än på länge och jag börjar få lite ärligt hopp om att jag ska slippa en ny operation. Sjukgymnast imorgon förmiddag, iväg och köpa den där saken jag skrev om härromdagen och sedan förhoppningsvis spinning och core på kvällen, måste kolla om jag får det först. Nej, jag ska inte gå till skolan, sjukgymnastiken hamnar mitt i skiten och jag har ingen större lust att åka fram och tillbaka till stan fyra gånger. Men fyra dagars helg är ju inget man tackar nej till, right?

Inga kommentarer: