söndag 6 mars 2011

And I wrote 200 letters

Nu ska ni få veta en sak om mig. Väldigt intressant måste jag erkänna redan i förväg. Jo, min mobil kan bara ha cirkus 220 sms i inkorgen och efter det är det dags att börja radera för att kunna ta emot några nya. Jag har därför utvecklat det högst säregna sättet att göra detta på. Jag trycker på "Radera flera", ignorerar "Alla"-rutan, scrollar så att jag hamnar längst ner i listan och börjar markera. Tre åt gången, scrolla upp, tre åt gången, scrolla upp, tre åt gången, scrolla upp and so on. Att markera 220 sms i repetitioner om tre tar sin lilla tid och då undrar jag varför jag inte bara markerar alla och sedan avmarkerar de längst ner som jag måste spara, typ bokningsreservationer och inloggningsuppgifter.

Så, nu har jag berikat era liv lite grann. Hemskt mycket varsågoda.

Inga kommentarer: