lördag 5 mars 2011

Citodon

Tänker äta en hel citodontablett snart, spyr jag så spyr jag. Grejen är att allting skaver så förbannat, både lårbenet och smalbenet verkar vara irriterat och om jag inte känner fel så tror jag minsann att det är lite benhinnesmärtor som är på väg för att jag går som en jävla hagga. Om inte annat lär jag somna som en klubbad säl när jag ätit pillret och det kan ju vara skönt. Känns ju i och för sig inte helt okej när klockan bara är tjugo över tio, en helt okej film går på tv och the-long-time-no-talk-company är inloggad på msn.
Just det, idag när jag var inne på Sköna Ting så hittade jag, precis som vanligt, något som får det att krypa i nu-vill-jag-flytta-hemifrån-nerverna. En tvål inslagen i den finaste av förpackningar. Problem is- jag kan inte köpa en jävla tvål. För det första bor jag fortfarande hemma och vill inreda mitt eget ställe och för det andra...nej men man köper inte en tvål för att ha i sitt eget rum bara för att den var fint inslagen. Den luktade inte ens gott. Bitter tjej signar snart ut, ont i ryggen har hon också fått. Åhh vad jag önskar att jag hade massa roliga saker att skriva om, för eran skull!

Inga kommentarer: