måndag 28 mars 2011

Ordning och reda

Ibland får jag ryck och börjar rensa min garderob. Det fick jag inte idag. Jag fick hardcore-ryck och rensade PÅ RIKTIGT. Slängde allt skit som jag i vanliga fall bara viker och lägger lite snyggare längst in i grottan, fick dessutom med mig mor till hjälp och jag har inte skrattat så mycket på länge. Hon vägrade dock ställa upp på bild när hon hade ett par neonrosa trosor utanpå byxorna, ett gult pannband och två andra groteska utsmyckningar på sig, tråktant. Det slår mig varje gång jag kastar ett getöga mot garderoben hur jävla mycket träningskläder jag har och blir lite förvirrad när jag tänker på att jag alltid har panik över att jag inte hittar något att ha på mig när jag ska träna. Och med tanke på ordning och reda? Såg ni på Mamma byter bo? Jag älskar sådana program, helt underbara och så jävla Svensson.

Inga kommentarer: