onsdag 16 mars 2011

Down by the waterfall

Terminens SPT-talk tog sju minuter, tror inte att det var kortaste någonsin men däremot var det mammas sista. Idag är det 177 dagar eller 16 veckor och fem dagar kvar till den 11:e juli, fan vad jag tjatar. Måste really really really börja förbereda inför MVG-delen på svenskaprovet imorgon men framför allt plugga till geografiprovet på fredag. Frågan är om jag orkar? Jo, jag ska orka. Jag måste orka. Gud vad gott med cola...och morotskaka. Ha, jag åt det till frukost imorse och jag kan inte påstå att mitt illamående sedan igår kväll inte gjorde sig påmint.
Hämtade ut biljetterna till premiären av Hur många lingon finns det i världen? på fredag idag, laddar redan nu.

2 kommentarer:

Cicci sa...

Den där bilden är så fantastiskt :D

Fanny sa...

Rekommenderar den som bakgrundsbild! :)