tisdag 22 mars 2011

What do I have to say for you to listen?

Annorlunda träning. Bra, men annorlunda. Jävligt flummig skulle man även kunna säga. Sitter och äter Jellybeans som kvällsgodis och försöker sluta vara irriterad. Irriterad på SL, irriterad på snorungarna som störde när vi kollade på träningen och försökte förstå oss på sannolikhetslära (innan vi fick veta att Anders har varit mattelärare. Hallå? Varför har du inte sagt något tidigare liksom?), irriterad på det jefla flackandet och irriterad på att bönan jag nyss åt var skitäcklig. Annars är jag inte irriterad på något, resten flyter.
Imorgon köper jag de där förbaskade byxorna och får nervösa sammanbrott för att jag kommer vara fast i skolan till tre och inte kan lyssna på Hassles nya EP förrän jag kommer hem.
London 2009.

Inga kommentarer: