tisdag 22 mars 2011

Vilken härlig dag, nanananananananananana

Vaknade av solen och kunde inte förmå mig själv att vara morgontrött, kändes dumt när man har energi på lager. Fortsatte morgonen med att skratta åt att Jennies Wake up call i NRJ Morgon spelades på radion och dödade lektionerna med Facebook. Lunch med Angelica i Skrapan där jag ÄNTLIGEN FINALLY GOD KNOWS HOW HAPPY I AM hittade det där sista paret hängselshorts i storlek small på Monki- som jag har letat! Monki in och Monki ut, Monki upp och ner och Monki bak och fram i hela Stockholm och nu fanns dem! Ett par kvar, det var mitt. La undan dem, flyttade nyss över pengarna och köper imorgon. Kalas! Dödade ännu en lektion med datan, fick skjuts hem, flyttade över alla bilder från gamla laptopen till Macen och satte mig och förundrades över mina skills i att köpa saker jag är nöjd med- systemkameran och datan är guld värda. Fick dessutom svar från hotellet vi hade tänkt boka till min födelsedag i sommar och allt verkar gå i lås. För att avrunda det hela är avgiften till Västerås betalad och ikväll får jag en ny träningsoverall.

Jag tycker om när saker blir som jag vill.

Inga kommentarer: