tisdag 29 mars 2011

Sämre start

Men förhoppningsvis en bättre fortsättning på min nu-ska-jag-shoppa-billigt-challenge. Jag kunde liksom inte motstå det där stickade laptop-fodralet från Walk on Water, ska jag köpa något ska det vara snyggt och det är inte alltid snyggt är lika med skitbilligt. Fortsatte min lunchshoppning med att köpa sådana där groteskt asfula solglasögon från MQ/Reunion som alla kommer springa runt med i sommar och som mamma får dåliga 90-talsvibbar av. Det är samma grej med dessa som med mina vinterskor. Jag köper saker som alla kommer ha inom några månader, trots att jag tycker att dem är det fulaste som någonsin skapats. Sedan vänjer jag mig vid synen och tycker att de är snygga lagomtills att alla har dem på sig. Smart va? Ja tack jag vet.

In addition fick jag ett solklart VG på matteprovet och det mina vänner, känns hur bra som helst. När det gäller Matte B får man vara nöjd med VG även om man heter Fanny.

Inga kommentarer: