tisdag 15 mars 2011

Fy fan vad skönt, det vet du

Lät Slemmet bjuda mig på en fancy lunch mellan hennes intagningar och efter det bar det av mot Universitetet i solskenet. Åhh vad taggad jag är och åhh vad min inställning är som skapt för att plugga. Eller, studera. Plugga är jag skitdålig på men själva livsstilen känns som handen i handsken. Nu måste jag bara bestämma mig för om jag ska läsa psykologprogrammet eller läsa mig till en Master i psykologi. Titeln idrottspsykolog är egentligen det jag är ute efter men en Master är jävligt coolt det med. Att jag ska läsa en eller två terminer utomlands känns självklart så då får jag in den punkten på att-göra-innan-jag-dör-listan. Haha förstår ni att kunna säga att man har 300 högskolepoäng? Det är respekt.

Jag ska bara komma in på programmet först.

Inga kommentarer: