torsdag 24 mars 2011

Feels like the first time

Idag spelade jag innebandy. Typ. Lite på sidan av i min ensamhet. För första gången på två månader och 23 dagar.

Det kändes så jävla bra.

Knät drog inte till en enda gång trots att jag gjorde några tempoväxlingar i både kurvor och vändningar. Fan vad bra jag är, jag KÄNNER hur musklerna aktiverats tack vare all träning. Träning som jag själv har givit mig fan på att genomföra.

För tillfället är det matteplugg och lite förvirring över hur jag ska lyckas packa ner rätt och ta med mig rätt saker imorgon till skolan. För det första ska jag döma några innebandy-matcher på eftermiddagen i skolan, för det andra måste jag ha datan med mig, för det tredje måste jag få med mig två buketter tulpaner utan att de dör och sedan fixa med dem i skolan så att de kan stå i skåpet några timmar. Vette fan hur allt ska få plats. Dessutom blir det "sjukgymnasten" några timmar mitt på dagen. Blir nog utan tvekan det roligaste passet hittills.

Inga kommentarer: