lördag 1 januari 2011

1/1/11- Tabula Rasa

Mitt första inlägg för i år då, here we go 2011. Here we go året som ska bli det bästa någonsin, i alla fall bättre än det förra. Here we go året då jag fyller 18. Förstår ni? Jag fyller 18, jag kommer få resa kors och tvärs över jorden hur jag vill. För det är verkligen det enda som lockar med att fylla 18, att få resa och vara sin egen målsman. Körkort kommer bli jävligt nice också.
Vill ni höra mitt nyårslöfte? Ja. Okej. Jo, jag ska från och med i dag lämna all irritation jag har i huvudet bakom mig. Det får stanna i 2010. All ilska ska spolas bort och tavlan ska bli vit som fan, så att jag kan börja om från scratch, ompröva mina åsikter och känslor. Jag tror att det behövs ibland, vi är alla långsinta när det gäller vissa saker och vem fan mår bra av det? Ingen. Om den där vita tavlan som förra året var så brokig däremot börjar fyllas på med samma färger igen om ett tag så får den göra det, men då har jag i alla fall givit det en chans to keep clean. Det var mitt nyårslöfte, men det kanske man inte skulle berätta? Skitsamma.
Tabula Rasa.

Hittills är året jättebra, även om jag inte fick någon sushi till middag. Fattar ni att alla sushibarer på Söder var stängda bara för att det är röd dag? Alla andra restauranger var ju öppna? Men vi hade det bra ändå, jag och Emma. Emma är jävligt bra ska ni veta (även om hon inte gör smileysar i smsen, jävla as), mest för att hon betalade min middag innan bion. Att bli bjuden på mat är liksom priceless, trots att det inte är sushi.

Inga kommentarer: