tisdag 18 januari 2011

I love when it's all too much, 5am turn the radio up

Det där var fan det roligaste frisörbesöket ever, haha herregud vi skrattade konstant. Vi borde ha ett filmteam med nästa gång, i alla fall candid cameras i takhörnen. Tack tack tack Linda!
Åkte snabbt till mamá och lämnade grejerna, snabbt till McDriven och snabbt till träningen för att vara lite social. Åhh, jag måste bara berätta hur nöjd jag är med allt just nu, skolan flyter på trots att vi har piles of killer sizes med arbete till nästa vecka, planer går i lås, lärare övertygar mig om MVG:n när jag själv tittar på mina criteria sheets med råångest, jag har förhoppningsvis kastat kryckorna för den här gången och och och framför allt lyssnar jag på Robyns och Pinks dunkigaste låtar om och om igen konstant och hela tiden nonstop. Jag tror att det är låtarna som gör allt så bra just nu, freakin' fantastic. Det är sådana här stunder man börjar undra varför man så sent som förra veckan ville gräva ner sig i en grop och inte gräva upp sig förrän i vår.
This is hardcore and I'm indestructible!

Inga kommentarer: