måndag 17 januari 2011

Nu kör vi, ända ner i sängen

Don't get me wrong. Or, please do, for laughter's sake. Nää men nu ska jag stupa efter sju timmar framför datan varav de allra flesta har varit sjukt effektiva. Imorgon tänkte jag skippa kryckorna för första gången sedan jag fick dem (vilken innebär första gången på två veckor) och hoppas på att jag inte halkar och drar sönder något. Jag har ju i och för sig fyllt på iPoden rejält, alltså skulle en dag på sjukhus säkert gå bra ändå. Haha tänk om jag skulle halka och faktiskt pajja knät på riktigt, då är det bye bye innebandy på ett jävla tag (jag tror inte ni förstår min abstinens efter att träna). You don't know what you got til' you're missing it a lot liksom. Hörrni, jag ska nog lyssna på Erik Hassle innan jag somnar, inser att jag inte gjort det sedan i november. Herregud.

Inga kommentarer: