tisdag 18 januari 2011

No crutches for Cripple

Det har gått (hehe) bra utan kryckor. Trött har jag blivit och ont har jag haft men I'll manage, no crutches for Cripple som de sa när jag kom till skolan imorse. Ska försöka packa och plugga nu i en timme innan vi åker till Elaka Frisören och klipper skatbona av oss. Fast nej, mitt är inte så skatboigt, folk frågar fortfarande om jag är nyklippt och jag har inte klippt mig sedan november. Mitt hår är dock jättesmutsigt, säg-till-om-du-vill-steka-ägg-fettigt liksom. Meeen, det är det fina med Linda, hon är den enda som jublar när man inte har tvättat håret på alldeles för länge. Jag ska inte nämna hur länge hon gick i somras utan att använda schampoo, det är ju middag snart tänkte jag och det vore ju synd att förstöra aptiten redan nu.

Inga kommentarer: