tisdag 25 januari 2011

"Honey, Ray Charles could see your control issues"

Ni vet den där känslan HELL YES I NAILED IT! ? Den har jag idag. Jag totalsatte proven, om man bare in mind att jag varken pluggade ordentligt, hade vem-bryr-sig-inställningen innan och går sam vilket bara i sig ursäktar mina kassa mattekunskaper. Fan hörrni vad bra det känns, nu är det flum i några veckor innan läx-tsunamin slår till igen. Grejen är bara den att jag är så inne i flowet just nu att jag funderar på att göra de där småläxorna som normala människor inte gör. Det vore ju kanske en skam men man kan ju alltid prova, och visar det sig sedan att det var totalt bortkastat så vet man ju det till nästa gång.

Det här är förövrigt inlägg nummer 2300 och ni som vet min obsession with just numret 23 kan ju gissa min föga förvåning. Coincidence? I think not.

Inga kommentarer: