onsdag 12 januari 2011

Worth it

Nu har jag haft min första tur till skolan på kryckor. Kommunalt alltså. Jättekul att den ena halkskyddsprytteln trycktes upp så att jag inte kunde flippa tillbaka den, slutade med att jag satt och skruvade med en kniv under lektionen. Den där lektionen som jag fortfarande har men som jag spenderar i datasalen görandes ingenting. Vi ska fylla i ett papper över våra långsiktiga samt medium term goals med våran idrott. Ehh...
  1. Bli frisk.
  2. Sluta ha ont överallt.
  3. Inte göra illa mig igen.

Vi kan väl börja med det. Det är ju inte så att jag är lika hårdsatsande som killarna, nej fan- de ska till OS. Jag spelar innebandy. Innebandy är liksom inte så stort att man kan bli någonting. Men...vad säger vi om att gå upp till division 2 inom, let's say tre säsonger? Det låter väl bra tjejer?

Inga kommentarer: