onsdag 26 januari 2011

Yeah, 'bout that...

Vi har fått som uppgift på Specialidrotten att börja föra träningslogg och lärarens förslag var att vi skulle börja den första januari. Den andra januari vet ni ju vad som hände och jag tänkte "vad fan gör man nu då?", pratade med läraren och till min förvåning sa han att jag egentligen hade det bästa utgångsläget då jag tvingats tänka om från mina ursprungliga mål och måste lägga om träningen. I ALLA FALL, han gav oss föra veckan förslag på olika typer av träningsloggar och påpekade att det inte behöver vara så tråkigt att man skriver i en liten bok varje dag. Har man ADHD kanske det är bättre att filma sig själv när man pratar om det man i vanliga fall brukar skriva upp. Och har man bara lite ADHD så kan man blogga. BULLSEYE! Klart som fan jag ska starta en blogg, då kommer det bli hur lätt som helst. Fixade den igår (här kan ni läsa om ni vill, fast det vill ni ju inte men läs ändå, det är ganska mycket ordbajsande och oseriösa grejer också) och skulle maila adressen till läraren. Gick in på skolmailen och högst upp fanns ett mail från honom- You can work from home tomorrow morning if you want to. Hur. Glad. Blev. Inte. Jag? Istället för att börja 8.10, så börjar jag 10.45- precis som alla andra i min klass. Oj, jag måste gå om en kvart och jag har inte klätt på mig.

Inga kommentarer: