söndag 2 januari 2011

6-6

Guess what? Vi stod upp så jävla bra mot Ingarö. Grymt rolig match att spela och under de 60 minuterna hann jag med att:
  • Göra mål.
  • Göra mål med foten, dock bortdömt.
  • Dra sönder (?) knät.

Ska till Nacka och röntga om en timme...

Update klockan 23.22: Vi åkte till Nacka, blev iväg skickade till SÖS. Satt på SÖS i fem timmar. Fick inte träffa en enda jävla läkare som skulle kolla det jag åkte dit för, det vill säga den eventuella risken att jag ska få en propp i benet imorgon när vi flyger. Får man en propp, och speciellt 10000 meter upp i luften, så kan man dö. Jag vill inte dö och jag har panik. Vi åkte hem med knät som jag själv känner inte är mer än jävligt stukat, no way in hell att något är av- då brukar det göra ont men nu är det bara förbannat stelt och gör ont när jag böjer för mycket. Jag ramlar ihop snart, man blir inte pigg av att grina i fyra timmar när man dessutom inte ätit sedan halv tolv på förmiddagen. Förlåt för rörigt inlägg men jag är fucked i skallen och ska upp om tre och en halv timme för att åka till Arlanda. Tar med mig kryckorna som jag fått låna av Sara och om jag inte dör så skriver jag här igen den 11:e januari. Usch hörrni, jag vill inte få den där proppen. Jag vill inte dö.

3 kommentarer:

Cocco sa...

Assåå ajjjjjj sluta göra illa knät :(

Cicci sa...

PS. Insåg idag att det var väldigt länge sen jag såg dig...... :( DS.

Fanny sa...

Tack för tipset! :D Jaaa Gud ja! Det är ju evigheter sedan, men om du vill ha ett tips tillbaka så finns det en jättebra hemsida där man kan kolla på bland annat bilder på folk, den heter www.facebook.com :D