måndag 17 januari 2011

Have you heard the news today?

I'm leaving town, cashing out.

Eller kanske inte, men måndag är det och imorse var det morgon (Monday morning för er som inte har alla skruvar på plats). Åhh hörrni vad jag älskar mina måndagar, halvdag for sure. Att dessutom få sovmorgon och sluta tidigt gör ju inte att jag klagar mer. Fick tillbaka min bokanalys efter ett sisådär halvår på svenskan och hell yeah vad alla kriterier var förkryssade. Varför känns Svenska B lättare än Svenska A? Någon? (Det där kommer jag ta tillbaka så hårt om några veckor när jag börjat läsa Brott och Straff.) Köpte i alla fall choklad på vägen hem, och en ny tandborste och tandkräm. Kassörskan måste trott att jag var schizo. Alternativt sköter mina tänder väldigt väl eller har en hemlig familj i källaren. Men nej, jag behövde en ny tandborste och tandkrämen var slut. SHIT! JAG MÅSTE KOLLA RESULTATET PÅ GEOGRAFIPROVET! Hang on a sec!

One sec, two sec, three sec...

Fy, det där kan vi spy lite på. Om jag nu inte lyckats läsa hennes excel-filer helt fel, och det kan vi ju hålla tummarna för.

Inga kommentarer: