lördag 22 januari 2011

Pretty people don't go to heaven

Skitkul att min vänstra tumnagel är totalt missfärgad av mitt jade-färgade nagellack. Det går liksom inte bort hur mycket jag än gnuggar. Men nu är skiten lila i alla fall och händerna ser faktiskt ännu brunare ut. Vet ni vad det bästa var med Kap Verde-resan? Att mina händer och fötter har blivit bruna, för är det något jag tycker är vedervärdigt vidrigt så är det vinterbleka händer. Jag känner mig faktiskt kopiöst mycket fräschare nu, även om jag fjällar lite på armarna för första gången i mitt liv. Ska spela sönder lite Ola Joyce och Albin Gromer innan jag jag åker bort till hallen. Albin Gromer är dessutom producerad av Jespers bror så jag sa åt honom att hälsa att han är en freakin' fantastic producent, till svar fick jag ett lyssna in på den där lilla *nedvärderande ord*. Johodå, det ska jag visst. Vet inte om jag åker hem efter matchen eller om jag går till Zebbe på en gång men det lär ni märka. Snart: DJURÖKROSS!

Inga kommentarer: