fredag 21 januari 2011

Lätt att vara efterklok

Inför de allra flesta scoutläger jag har åkt på i mitt liv så har jag och Ida alltid kommit överens om att hon tar med sig kameran och jag tar med mig något annat viktigt, typ våtservetter (say nothing, jag har fått tillräckligt med skit för det). Grejen är bara den, att idag när jag insåg att jag måste börja fundera på 18-årspresent till henne, så kom jag på att det är jävligt dumt att det alltid är hon som haft med sig kameran. Jag tänkte att man skulle kunna fixa ihop en sådandär fotobok med texter och grejer men nää, det skulle innebära att jag skulle behöva be henne om bilder, alternativt att be Mathias hacka hennes dator eller något för att kunna ge bilderna till mig. Jätteilla. Så, vad ger man sin äldsta vän i 18-årspresent? En present som kind of have to be special? IDA! VAD VILL DU HA?

Inga kommentarer: