söndag 30 januari 2011

Ät fett och socker tills du spyr

Haha vilken jävla match, man ska inte kunna hämta upp först ett 3-1-underläge och sedan ett 4-3-underläge under de sista sju minuterna i tredje perioden. Fan vad bra gjort tjejer! Nu undrar ni så klart hur mycket abstinens efter att spela som jag har? Jo, tillräckligt för att åka direkt hem och börja med sjukgymnastik. Serien slutar tydligen den 20:e mars så den har jag givit upp, men månadsskiftet april-maj ska jag vara mer fit for fight än någonsin. Jag kör på attraktionslagen och intalar mig själv att jag blir bättre konstant, då kommer jag bli det. Lite läskigt att jag blir mer och mer övertygad om att den faktiskt fungerar, The Secret är ju lite väl mycket Harry Potter. Men men, den funkade förra året och jag har en känsla av att den kommer göra detsamma även i år. Haha jag börjar skratta när jag tänker på hur det här året kommer bli, planerna har aldrig varit bättre. Det fattas bara en grej och det ska jag köra lite attraktionslag på också så ska det nog bli skitbra det med.

Är det inte lite hemskt att man ger cred till ett osynligt påhitt istället för sin egen kapacitet och prestation?

Inga kommentarer: