måndag 31 januari 2011

Klass 9a

Jag. Kan. Inte. Förstå. Hur. Människor. Kan. Vara. Sådär. Det är för mig helt ofattbart, även om jag för länge sedan har insett att det faktiskt inte är så ovanligt. Jag förstår inte heller vad det är för fel på svenska lärare, vart är dicsiplinen? Förmodligen hade jag inte sagt så för två år sedan när jag fortfarande gick i en kommunal grundskola men efter ett och ett halvt år av tortyr har jag insett vikten av lärarauktoritet- ingen käftar emot i våran skola. Ingen.

Nu är det De kallar oss artister med Salem al Fakir! Någon som har koll på vilket avsnitt Oskar kommer vara med i?

Här skulle det varit en bild på Oskar på Mosebacke från i somras men jag är inne på fel inloggning. Imagine!

2 kommentarer:

Cicci sa...

Han är med i det som kommer efter Salem. =)

Fanny sa...

Jaaa såg det :D :D :D