onsdag 19 januari 2011

If I could press rewind

Jag måste plugga. Alltså verkligen, på riktigt. Imorgon har vi trials på engelskan och tills dess måste jag ha fixat fram konkreta bevis att lägga fram för att William Shakespeare inte skrev verken av "William Shakespeare". Jag ska dessutom kunna grilla hans fru Anne Hathaway, vilket är svårt med tanke på att hon känns som ett skitkasst vittne. Vi har även essäskrivning på svenskan som jag måste förbereda något kolosalt och jag känner. Inte. Riktigt. Att. Jag. Hinner. Det. I och med att jag har lovat att komma till scouterna i dag. Till på fredag ska jag även ha skrivit mitt arbete om hurricanes (igår glömde jag bort vad det heter på svenska och fick slå upp ordet) till geografin och hur mycket har jag hunnit göra? INTRODUCTION! Bara! Fihihihihihitta också jag hinner inte åka bort ikväll.

Inga kommentarer: