torsdag 20 januari 2011

Men hallå

Klockan är fem över elva och jag skriver uppsats till imorgon. Det är över 100 personer inne på Facebook och det skrämmer mig, hur i hela helvetet orkar folk vara vakna nu? Jag fattar inte! Jag ramlar ihop snart! Och orkaner är så ointressant att ni anar inte. Fuck mig själv att jag inte började tidigare, det här suger. Dude, she just called you lazy. OH HELL NO...do my homework. Okej, fett krystad. Men jag kom på den uuultimata förut, som tyvärr bara är rolig för speciellt inbjudna- Dude, she just called you faggot! OH HELL NO! Umm...wait, I'm just gonna finish off my lindy-hop! Som sagt, fett internt. Hmm...tycker ni att jag ska hoppas på att allt löser sig imorgon eller ska jag skriva mer nu? Jag är ju liksom så hääääääääär nära på att somna och jag slipper inte idrotten imorgon bitti, alltså blir det ingen sovmorgon. Måste fundera lite, hej hej.

Inga kommentarer: