måndag 31 januari 2011

MR

Sjukgymnasten imorse gick toppen och satan i gatan vad trött i låren jag är. Ska tillbaka nästa måndag, alltså blir det ingen sovmorgon då heller. Mamma ringde dessutom till sjukhuset idag och lyckades knipa åt sig en återlämnad tid till magnetröntgen imorgon 14.20 so guess what people- jag både slipper geografin och kan stryka punkten Magnetröntga på listan över 1000 saker jag ska göra innan jag dör. Shit hörrni, i år jag har hunnit stryka tre av de mindre roliga men ack så tuffa punkterna Gå på kryckor på riktigt, åka till Afrika och magnetröntga- på mindre än en månad! Hur effektiv är inte jag på en skala? Jojo, undan går det här, jag kommer inte ha något kvar att leva för om tio år om jag fortsätter i den här takten.

Skitkul att min iPod precis började krångla.

Inga kommentarer: