fredag 21 januari 2011

Revision

Jag gick in i matteklassrummet och så råkade min iPod glida av datan som i sin låg ovanpå matteböckerna, skrek ut ett HELVETE när den dunsade i golvet och läraren vänder sig om med feta leendet:
- Are you alright Fanny? It's Friday, and minus ten degrees but that we don't have to mention, smile!
Det måste vara fruktansvärt att flytta från Australien till Sverige, på riktig. I dag är två av mina tre lärare från Australien och ingen av dem är riktigt klok. Jag har alltså mattelektion nu men känner att min geografiuppsats är liiite viktigare, trots att vi har revision av hela kapitlet inför matteprovet på tisdag. Ha, jag längtar till nästa tisdag för då är allt över. Nästan allt, båda proven och essän i alla fall, sedan är det bara en sketen leadership evaluation att klippa ihop och lite special sport att fixa. Hmm...min data dör om två timmar, det vore ju olyckligt om jag inte kommer hinna skriva uppsatsen i tid.

Inga kommentarer: