fredag 21 januari 2011

Så ge dem ett finger och värm min hand

Jag blir så glad när jag ligger i sängen och kollar till höger för det är inte en pryl på golvet. På den sidan i alla fall, den andra kanske jag ska göra något åt. Knäskydd, papper, tidningar, kläder, laddare, schampoo, presenter jag inte kommer få chans att lämna förrän någongång runt 4:e mars 2015, mer kläder, böcker, epilator, väskor, skräp, fjärrkontroller, lönespecifikationer (mamá will kill me), årsrapporter (mamá will kill me), bankbesked (mamá will kill me), kameran, reseväska och så lite mynt. Bland annat, ni kan få komma på studiebesök om ni vill men det sker på egen risk. Men det ska nog gå bra, det är ju som sagt bara halva rummet som är så.

2 kommentarer:

Ida sa...

Du kunde alltså sova i ungefär 30 minuter.

Fanny sa...

Jag sov aldrig, jag ljög :)