fredag 14 januari 2011

2011, what about it?

Jag sitter och inser grejen med att fylla 18: man kan göra vad fan man vill (läs: man kan resa). Elin fyller 18 imorgon, nu vet ni. I alla fall, jag sitter även och inser hur bra mitt år ser ut att bli. Ett år i resväskan typ. Och ett år av friheter, körkort typ. Här får ni min preliminärlista på hur jag har planerat att mitt år kommer se ut:
  • Kap Verde, 3-10 januari. Check!
  • London i vår (fortfarande planeringsstadium).
  • Innebandycup i Västerås, skiftet april-maj.
  • Gå ut tvåan med ett VG (Matte B) och resten MVG.
  • Jobba, funderar på att söka något annat (men å andra sidan har jag fantastiska arbetstider, fantastisk lön och fantastiska kollegor som det är nu).
  • Fylla 18 och fira med pompa och ståt.
  • Ta körkort.
  • Resa till Norditalien med familjen (väääldigt eventuellt)?
  • En sommar fylld av konserter.
  • Rom, första veckan i augusti. Håll tummarna för att Marika inte får jobbet hon sökt för då kan vi inte åka.
  • Börja sista året på gymnasiet.
  • Spanien med innebandyn, 8-12 september.
  • Costa Rica med Elin, 30 oktober-13 november.

Det låter väl bra? Problemet är bara att jag är så pass autistisk att jag kommer bryta ihop om allt nu inte kommer följa planeringen. Med andra ord skulle jag inte ha skrivit den här alls.

Inga kommentarer: