lördag 22 januari 2011

Now I'm free, free fallin'

Jag är inte trött, coolt va? Det var ganska länge sedan nu som jag var så här utvilad, förra helgen lyckades jag sova för mycket och det var då zombie-tillståndet började. Idag måste jag dock vara på topp, ska vara förste vattenpåfyllare på matchen- damlaget mot Djurö-Vindö, derby med andra ord. Fuck my life för att jag inte kan spela, jag hatar att inte få kallelser på mailen under veckorna och jag hatar att de spelar sådär extra jävla bra just när jag är borta. Eller nej, jag hatar inte att de spelar extra jävla bra, men jag hatar att jag inte kan vara med. Åker förmodligen dit redan vid två för att få platser och sedan börjar matchen vid tre. Be there or be dålig.

Jag hade för mig att jag syntes mer på den här bilden men ni kan ju roa er med att hitta mig.

Spanien, 2010.

Inga kommentarer: