måndag 24 januari 2011

I'm in it for the pride and glory

Sammanfattar en sisådär 100 Powerpoint-slides om English Literature History och känner att snart kommer fjärranslutningen ramla ihop, det gör det alltid när man behöver den som mest (vilket är dagen före ett prov och alla plötsligt måste nå det man ska plugga på). Rådiggar att vi dessutom har matteprov imorgon, matte som jag inte tittat på på flera veckor. Ähh, jag satsar på nationella i vår, kan fixa mitt VG då. Och om inte det så är jag i alla fall skyddad mot hepatit A och B i ett år framöver från och med idag, tog den andra Twinrix-sprutan när vi ändå var hos läkaren. Tar den tredje i maj eller något och sedan är jag fett fri från hepatit i antingen 25 år framåt eller hela livet, de har tydligen inte så stor koll på det där ännu. Undra om hepatit B är värre än Matematik B? Nää, inget är värre än matte B.

2 kommentarer:

Marika sa...

Matte C är värre än matte B. Bara så att du vet ;)

Phanny sa...

Tyst.