lördag 9 maj 2009

Andras okunskap gör min dag

Titta bara på Paow och Dessie. Den förstnämnde trodde att Jesus da man satte trenden med hippieband och den andra gör 80 armhävningar om dagen för att bli kvitt fettet vid höfterna. Öh va? Okej att man fått något om bakfoten men HUR har man fått det? Finns det någon bild på Jesus och Thomas di Leva tillsammans och vad har träningen av biceps att göra med höfterna? Visst, man spänner rumpan men statisk träning (taget direkt från idrottsteorin i skolan) bränner inte så värst mycket fett. Haha men det allra roligaste är nog människorna som kommenterar dessa idiotinlägg. "ZANDREA" skrev i hippiebandsinlägget:
eh, jesus och hippie? Hur fan får du det att gå ihop!? Det är två helt skillda saker. Du måste ju antagligen tänka på jesus-sandalerna1? och det där med hippiebandet kommer ju från hippie-tiden din dum fan XD Snacka om att ha koll på läget bruden, Dumbass!

Om jag inte räknar fel nu hittar jag i dessa ynka 6 försök till meningar en sisådär exakt 11 fakta- och grammatiska fel. Smart tjej det där... Jag var såklart tvungen att kommentera ett svar:
Till "ZANDREA"; Du måste ju antagligen tänka på gladiatorsandalerna. Snacka om att ha koll på läget bruden, Dumbass!

Det kändes bra att sätta ännu en wannabe på pottkanten. Ska man vara en besserwisser ska man vara det på riktigt och faktiskt veta vad man snackar om. Fråga mig.

Om ni undrar håller jag på Paow. Har till och med slutat läsa Dessies blogg för att snorungen inte ska tjäna pengar.

3 kommentarer:

Marika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linnea sa...

Hahaha, sitter och garvar åt varenda inlägg du skriver Fanny - sluta aldrig blogga. =) Håller också på Paow btw. =P Fast hon skulle inte ha skaffat hårförlängning, mkt coolare utan. Vad onödigt prat jag skriver. Förlåt. Detta blev en väldigt konstig kommentar.

Fanny sa...

Haha jag gillar konstiga kommentarer :D