tisdag 26 maj 2009

Wohoo!

Först vill jag säga att Rebecca och Jennifer är bäst, de kommenterar.
Sedan vill jag berätta en skitarolig sak, jag ska på intervju på Intersport nästa torsdag klockan 4. Double yay! Nya butikschefen var jättetrevlig och sa att de under juli och augusti skulle vara tvungna att ta in en till. Det kändes dessutom bättre att ta in någon som varit där förut istället för anställa någon random från gatan. Jo, han sa random för det är något jag aldrig skulle säga. Så ni får alltså påminna mig nästa vecka så att jag inte glömmer det hela och går miste om jobbet.

I dag hade vi förresten idrottsprov och smart som jag är kom jag på en überbra lösning när tiden började rinna ut. Jag sa till Gittan (Jenny var inte där) att jag hellre mailar sista frågan än att göra den lite halvdåligt på grund av tidspress. Varken hon eller jag trodde på en utskällning, provet spelar ändå inte så stor roll med tanke på resultat från tidigare teori. Vi får alltså hoppas att jag klarar mig. Det måste ju faktiskt innebära små stilpoäng att man vill göra det seriöst och tar det på allvar. Som sagt, man kan göra vad man vill bara man kommer på en bra anledning.

Inga kommentarer: