lördag 9 maj 2009

Det är bra att vara hyfsat pålitlig

Då får man nämligen låna datorer hos folk för att blogga. Sitter på min scoutledares pappas kontor för stunden. Det är så att Ylva brukar städa här en gång i veckan (eller månaden?) och jag hade ju inget bättre för mig förutom massa läxor som väntar där hemma så jag tänkte att visst, varför inte, när hon frågade om jag ville göra henne sällskap. Kanske ska ringa pappa och berätta att vart jag är, han lär ju inte läsa bloggen. Det förstår jag inte riktigt. Han måste väl ändå undra vad det är för skit jag ägnar mig åt om dagarna?
Förresten har jag upptäckt att jag suger på att borsta tänderna. Alltid, alltid börjar det rinna tandkräm ur munnen. Jag vet inte säkert men jag antar att jag glömmer bort att spotta. Får skriva en lapp och sätta på spegeln "Glöm ej att tömma munnen".

Inga kommentarer: