tisdag 26 maj 2009

Smör

Jag är grym på att skriva trevliga mail till lärare. Så att ni vet liksom. Det första är mailet om min bokanalys till Stefan och det andra är angående idrottsprovet. Enjoy! (Varför ni nu skulle bli roade av att läsa mina skickade mail...)

Hej Stefan!
För det första hoppas jag att operationen gick bra och att du hinner repa dig tillräckligt till den 10 juni. Skulle vara tråkigt om så inte blev fallet men du kan ju alltid äta några alvedon (eller valium) och beställa en egen färdtjänstbuss ;)
För det andra är min bokanalys nu färdig och jag har som sagt tagit åt mig av det du sagt, jag tänker främst på parenteserna haha. Nu vet ju inte jag om du har Staroffice hemma så jag skriver hela texten nedan. Den är dock snyggare om den öppnas som ett vanligt dokument :)
Here we go!
*Bokanalys. Lååång bokanalys.*
Trevlig läsning! Ha det bra så ses vi, om inte den här terminen, nästa år. Kommer hälsa på tills ni ber mig att gå (alternativt kastar ut mig och skaffar besöksförbud).
Kram Världen Bästa Fanny

Och det andra...

Hej på dig!
Nu är det så att jag, på grund av tidsbrist, tog mig friheten att göra fråga 11 på provet (dvs att planera en lektion) hemma. Det kändes inte som att 2 minuter räckte för att göra en bra planering och då tar jag hellre risken att få en utskällning genom att göra det hemma än att lämna in något som inte är värt att bedöma. Hoppas det är okej :) (Om du undrar gjorde jag det hela på en kvart, alltså ungefär den tiden de andra använde)
/ Fanny 9int

Hihi vad fan skulle jag gjort om jag inte var någorlunda duktig på att skriva?

Inga kommentarer: