torsdag 28 maj 2009

Oh yes!

Ännu en derbyseger! Hur det känns att vara fortsatt bäst i stan? Wonderful. Imorgon blir det råmobbing i skolan som gäller.
Kom för en timme sedan hem ifrån avslutingen på scouterna. Och vet ni! Jag lärde mig något scoutigt för första gången på flera år- hur man gör en hängsnara! Tjihoo det har jag velat veta sedan 2003 men först nu fick jag lära mig. Ren och skär lycka kallas det. Hade små tävlingar och det hela slutade såklart med en jordskredsseger för mitt lag, hela 3-2 efter en sista avgörande gren. Om ni undrar hade tävlingarna inget med scouter att göra utan hade temat barnleksaker. Grejen är att vi är i en lokal där barn ofta vista så alltså finns det leksaker från golv till tak. Träffade Ramin på bussen hem och han tyckte vi var störda. Det gjorde han rätt i.

Inga kommentarer: