lördag 23 maj 2009

On our way home

Vet ni, vägen ifrån Jönköping längs med Vättern måste ju vara Sveriges finaste väg. Sådan jäkla utsikt över sjön och Visingsö. Visste ni förresten att Regalskeppet Vasa var byggt av gran från Visingsö? Nej, det är klart ni inte gjorde men nu vet ni. Inte för att jag tror att någon bryr sig men jag lovar att ni en dag kommer ställas inför en situation där det är bra att kunna. Jag trodde aldrig att jag skulle ha någon som helst nytta av att kunna USA:s alla delstater och huvudstäder men det kan jag ta tillbaka nu, några imponeringar och förnedringar i skolan senare.

Spelade förövrigt slut på pappas mobilbatteri nyss. En korkad liten kaninjävel skulle samla morötter och samtidigt akta sig för att gå på spikmattor. Dumbass.
Antar att vi är hemma vid 11 i kväll. So long suckers!

Inga kommentarer: