lördag 9 maj 2009

Jag ändrar mig!

Jag och Marika hade lika mycket rätt. Det hon skrev i kommentaren jag tog bort var att det även finns så kallade Jesussandaler. Googlade och såg att det är samma sak som gladiatorsandaler. Det är förresten något jag vill ha!

Tänkte berätta om något fult. Fick en impuls att börja kolla runt efter balklänningar på nätet och kommer in på en sida som heter BlondyBlack. Klickar mig vidare till klänningarna och får se att så gott som alla ingår i serien...Fanny! Ett tecken? Nja, vi hoppas inte på det.

5 kommentarer:

Marika sa...

Du kan kalla skorna för gladiator- jesus- eller romarsandaler. Kära skor har många namn :P

Fanny sa...

Okej, då säger vi så :) Du hade ju bara lite mer rätt än mig haha.

Fanny sa...

Förresten har jag MVG i idrott och det har inte du! Ha! (Och då behöver du ju inte nämna de andra betygen...)

Marika sa...

Ja, eftersom du har MVG i idrott har du säkert rätt när det gäller sko frågan ;)

Fanny sa...

Ja, det var så jag tänkte också :)