söndag 17 maj 2009

För det första:

Det stavas provocation. Förstår inte hur folk får in ett e efter c:et. Ett tips är att inte använda Paows blogg som stavningskontrollerare. Och ja, jag länkar till henne för att jag hatar Dessie.
För det andra:
Visst, jag är jätteglad över att Norge vann i går men jag kan för allt i världen inte förstå mig på låten. Bra? Nehej du, inte det minsta. Fast vi kan ju låtsas att Sverige vann. Norge kom etta och man kan ju faktiskt säga att vi är samma land, Island kom tvåa och det är ju lite svenskt det också och Azerbadjan kom trea- ett bidrag som var mer svenskt än La Voix. Alltså borde finalen vara i Globen nästa år. Eller som den nu heter- Ericsson Globe Arena. Jävla reklam.
För det tredje:
Jag var på Grönan i dag. Mellan tio och tolv var fenomenet köer okänt och fråga mig inte varför jag inte åkte Insane...
För det fjärde:
SO:n löser sig, som allt annat. Det blir nog klart till på onsdag skall ni se.

2 kommentarer:

majsan sa...

Hörru ditt lilla mvg barn...Nu ska vi inte racka ner på andras stavning....Man kan faktiskt få vara mänsklig och stav fel.Alla kan inte vara ljushuvuden som du gullet......

Fanny sa...

Nej nej inget illa menat :) Men det är lite kul när alla skriver likadant. Jag stavar också fel titt som tätt (dvs i typ varje inlägg) men jag kan slå vad om att ganska många har lärt sig hur provocation stavas nu. Det är väl bra att veta, jag menar till nästa gång. Kram på dig <3