lördag 23 maj 2009

På rummet

Det fick räcka med en halv dags utställning för mig i solskenet. Speciellt när folk tar ens stol för att man gör som de säger. Visst, jag hjälper gärna till och springer runt och fixar saker om någon ber mig (i det här fallet säger till mig) men då ska de fan inte ta min stol så fort jag går därifrån. Och sedan kan jag tycka att det är konstigt att jag ska hämta saker åt andra för att de själva inte orkar göra det. Skulle någon hämta min iPod på rummet om jag bad dem? Nejdu, jag har ju unga och pigga ben så jag får minsann gå själv.
Men va fan, jag ska inte klaga- allt annat har varit bra. Zune kom fyra i Championklassen och förmodligen 5:a bäst totalt av hanarna. Rut däremot kom tvåa i öppna tik-klassen så just nu är de uppe vid ringen och går i bästa tik-klassen. Kanske ska gå upp och kolla...

Inga kommentarer: