måndag 25 maj 2009

Fördjupningsuppgift

I bild är precis vad jag håller på med nu men vet ni vad det mest fantastiska är förutom att jag gör läxor? Jo, att läxan i fråga inte är till förräns på torsdag! Vad händer med mig? Framförhållning ingår ju liksom inte i min repertoar så jag funderar på om jag ätit något konstigt. You never know.
Imorgon är det en vanlig tisdag, precis som förra veckan. Fast nej, den förra var ju inte vanlig men vi säger tisdagen innan det. Idrottsprov på schemat och alltså ingen normal lektion. Det fula är att vi bara har en vanlig idrottslektion den här veckan och då har vi vikarie plus att den bara är 30 minuter, torsdagen går alltså också bort (jävla livskunskap jag vill inte ha tårttävling). Vad ska jag nu gå och vara glad över? Att vi har en ganska rolig ersättare för Stefan de sista veckorna skulle ju kunna kompensera upp men...nää...
Har ni märkt att bloggen blir förbannat tråkig så fort jag har massa att göra i skolan? (Nu ställde jag då en fråga och frågor ska man som bekant svara på. Klarspråk: kommentera.)