måndag 4 maj 2009

Bevis!

Jag ÄR bäst!
Det var så att jag i London fick ett vykort och en uppsättning frikmärken över när jag skrivit alla kort. Oj, konstig mening. Grejen är att jag alltid köper ett eller två kort extra med tanke på att jag alltid lyckas skriva fel på några stycken. Den här gången var jag dock duktig och började fundera på vad jag skulle göra med det överblivna kortet. Fick snilleblixten att skicka det till någon vars adress jag inte kan. Sara! Bra idé. Skriver att Med tanke på att jag inte har din adress tänkte jag kolla om kortet kommer fram i alla fall. Och OM det nu skulle göra det så är jag från och med nu bäst! Kram Fanny.
Där man ska fylla i adressen skrev jag
Sara Ullberg
I Hemmesta någonstans
139 . . Värmdö
Sweden

Jag tänkte att visst, det kommer säkert ta ett tag men det är värt ett försök.
Det här var alltså för fem dagar sedan och se på fan! Fick ett sms av Sara där det stod Haha Fanny du är absolut bäst!

I´ve always known it and now you know it too.

Inga kommentarer: