fredag 29 maj 2009

Ocensurerat

På Facebook skrev jag att jag just nu "sitter i solskenet och noppar bort hårstrån från benen med en pincett". Det var lite censur över det. Jag sitter egentligen och tar bort håret från magen. Freshy freshy jag vet, men har man mörka hårstrån så måste man. Synd bara att pincetten är så vass att den klipper av 50% av stråna. I alla fall blir det jättefint.
I dag fyller världen bästa Zeltan år, 15 för att vara exakt. Och så fyller världen bästa Jessica Ullberg (som ska adoptera mig när mina föräldrar tröttnar på mig) 40. Fast vi kan vara snälla och säga 35, då blir hon nog glad. Familjen Ullberg som förövrigt är på Cypern och kommer hem på måndag. Jag ska få en nyckelring av Sara, haha! (Och det där var ett sådant där elakt haha med ett rejält tryck i.) I know you´re jealous.

Inga kommentarer: