måndag 18 maj 2009

Sitter på bussen

Med min älskade lilla laptop. Han (ett eller två n?) med trebussen från centrum. Yay.
Okej, dagen blev ganska bra ändå. Bilden klar, slöjden nästan klar (där fick jag dock veta att jag är körd, inga 20 poäng här inte), bokanalysen färdig och mailad till Stefan och så var det något mer jag gjorde...hmm... ähh kanske inte. Joo! Jag sprang runt med Sara och Linn och gjorde ingenting ganska länge också! Måste börja på SO:n när jag kommer hem, inga ursäkter den här gången. Det fina är att de andra bara skriver en sisådär 3-4 sidor om sina områden och då behöver jag ju inte ha någon JÄTTEprestationsångest. Bara lite. Shit, nu är det något som piper här bredvid mig på bussen. Ska nog plocka ner datan nu, är framme o fyra hållplatser!

3 kommentarer:

miiiiich sa...

två n bunny ;) hoho jag hjälpte! *stolt* <3

jennifer sa...

yeeees två N ;D haah till och med sopan Jennifer rättar Fanny (; <3

Fanny sa...

Haha tack så mycket, nu vet jag det :D