onsdag 20 maj 2009

Det löste sig. Sa ju det...

SO-arbetet blev klart. Även om det var jääävligt struligt ett tag. Jag tror inte ni orkar läsa så jag besparar er det. Plus att jag är för trött, höll på till 12 i natt med arbetet och gick upp 6 imorse. Jag drömde dock inga roliga drömmar om de tre musketörerna. Too bad.
I dag var det även dags för Stars of Kvarnberget, tänk Hemmesta Festivalen men betydligt mindre och fjantigare. Min lilla musikhalva spelade upp Linkin Park´s What I´ve done och jag kan ju säga att repetetionen var bättre än spelningen. Men men, vad gör det om 57 år.
Vid två fick man gå hem och jag tror jag var nere i centrum vid halv tre. Missade bussen precis och tänkte att jag lika gärna kunde vänta tills tre och ta direktbussen hem. Gick in till Pressbyrån för att köpa något gott att smaska på och se ser inga mindre än Sara och Linn sitta och vänta. Sara börjar böna och be om att jag ska komma på Odels träning i dag och jag vaknar upp ur min förmodade koma- det är ju möte i kväll! Skulle varit just snyggt om jag tagit bussen hem och sedan kommit på att jag måste tillbaka till civilisationen.

Inga kommentarer: