torsdag 28 maj 2009

Nu vet jag!

Jag har ju massa tidningar som ligger på hög och inte blivit lästa! Två Populär Historia och en Elle.

Förresten måste jag ju kommentera finalen i går. Det var bra att Barcelona vann, för det första för att jag tippade dem innnan matchen och för det andra... jo för det andra för att Ronaldo är så sabla ful. Jag vet inte, han har så mycket snyggattribut att det blir för mycket och bara ser patetiskt ut. Plus att han går runt och gör störda miner med ansiktet och att han filmar på tok för mycket.
Nej men jag hade faktiskt lite problem när det stod klart att Barca skulle möta Man Utd. Det är så att jag håller på båda i respektive ligor men samtidigt var det Barcelona som fångade mig först, oktober 2003 för att vara exakt. Häftig stad det där.

Inga kommentarer: